Thursday, March 11, 2010

Please Stand By

video

Sorry, I've been a bit.... busy.

5 comments:

Coffeypot said...

I was wondering where you were. I've missed the last post due to traveling mercies. But I'll be here when you get back. Great video, by the way. Natural born hams...

MtnMama said...

LOL - M was watching this with me and she just said "You don't leave your kid at home!"

Yeah! (that was cute, Mala)

Bev said...

They're naturals! Get those girls agents & ship 'em off the Hollywood! I'm sure your buddy Ralph (it's RAPHE, actually) can hook them up!

janiece said...

HAHAHA--what did you con those girls into?

Mala said...

Coffey - Oh they're hams alright!!!

MtnMama - What???? Really? Oh crap.

Bev - I knew you'd get that reference. OK, Hollywood it is. Wanna GO???

Janiece - Con? Moi? Nah! They wanted to do it. On a side note, letting them play with the webcam = hours of giggling antics. Of course, I have no more room on my hard drive.